بررسی عوامل مؤثر بر توسعه کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در ایران

حسین حاجی پورفرد؛ بهزاد سلطانی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ سید حبیب الله طباطباییان

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1401، ، صفحه 49-72

https://doi.org/10.22034/jbme.2022.349737.1031

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش، که به با رویکرد کمی و با استفاده از ابزار پرسشنامه انجام شده است، اعتبارسنجی یکی از مدل‌های مفهومی موجود در ادبیات و ارائه چارچوبی از عوامل مؤثر بر توسعه اقتصاد دیجیتال در ایران است. جامعه آماری این پژوهش شامل موسسان، مدیران، کارکنان و صاحب‌نظران کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و فعالان عرصه اقتصاد دیجیتال ...  بیشتر